English French German Italian Polish Russian Spanish Ukrainian
ДЕТАЛІЗОВАНІ ПРОЕКТИ ТЕМ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ PDF Друк e-mail
 

Проекти - пропозиції для
опрацювання магістрами
кафедри філософії

1. Метафізичні ідеї космогонічних концепцій: компаративний аналіз.
                    *Проблема*. В філософії і природознавстві існує декілька конкуруючих
                                              концепцій походження Всесвіту, що непідвладні емпіричній
                                              верифікації. Які з них є найбільш вірогідними з точки зору
                                             метафізики? 
                     *Структура* 1.Спекулятивна космогонія в історії метафізичних систем.
                                             2.Креаціоністська, небулярна, еруптивна тощо концепції
                                             в порівняльних градаціях метафізичної обгрунтованості.
                                             3.Позиція магістранта і аргументи на її користь.
                      *Деякі джерела*
Бибихин В.В. Мир.- Томск,1995.. Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Кунафин М.С Концепции современного естествознания. Уфа, 2003
Гусєв В.І. Вступ до метафізики. К.,2004
Метафизика. СПб.,2008
Кузнецов Б.Г. Этюды о меганауке. М.,1982.


2. Філософські підгрунтя композиції  загальнонаукової картини світу.
Прблема. Сонтез картини світу стикається з складностями суміщення різногалузевих
знань з відмінними і недотичними стандартами науковості. Виникає проблема
вібору адекватних підгрунть її композиції.
Структура. 1.Складові картини світу та відношення між ними.
                      2. Енциклопедизм як поліаспектний композиційний принцип.
                      3.Категорії філософії в основі концептуального строю композиції..
                       4. Картина як текст і устрій духовного світу науковця.
Джерела шукати за ключовами словосполученнями.



3.Філософський аналіз фундаментального винятку із закону симетрії:
прблема антиматерії.
Прблема.
З кризою марксизму ХХ ст.у нас . зник інтерес до питань матерії. На
Заході навпаки, на її дослідження виділяються численні мільярди євро
(приклад - Великий адронний колайдер, ЦЕРН, Швейцарія). За допомогою
цього циклопічного інструменту прагнуть відповісти на питання про реальність
антиматерії як симетричного антипода матеріального світу - невичерпного
джерела чистої енергії. Суто фізичні пошуки вимагають їх філософського
проектування і спрямування. Потрібні фахівці філософи у цій галузі.
СТРУКТУРА.
1.
Матерія і антиматерія в історії філософії з огляду на принцип ентелехії.
2.Чи є фізикознавчі і філософські уявлення про них відповідаючими
принципу доповняльності Н.Бора?
3. Мжливості і межі філософського проектування фізичних експериментів.
Висхідні джерела шукати у WWW, з пристрастю питати керівника роботи

4.МОЖЛИВОСТІ І МЕЖІ ДІАЛЕКТИЧНОГО РОЗУМУ.
Проблема.Абсолютизація діалектики в ортодоксальному марксизмі
обезсмислила поважну філософську галузь, бо саме відносність є витоком
дискурсивного смислу. Смисл абсолютів - віра.Виникає питання про
історично нову форму  діалектичного розуму, здатного зняти і транслювати
надбання діалектики.
Структура.
1.Природа і завдання діалектики з огляду на сучасну невтішну ситуацію.
2.Діалектичні компоненти розуму і здатності продуктивної творчості:
унікальна місія синтезу протилежностей.
3.Діалектика і життєва мудрість: авторське бачення проблеми
магістрантом.
ЛІТЕРАТУРА. Її багато і легко знайти у електр. бібл. Але переосмислювати
буде важко. Людям малоосвіченим ( рос.ЧМО) брати цю тему не раджу.



5.ФІЛОСОФСЬКО-ДІАЛОГІЧНІ ЗАСОБИ РОЗПІЗНАВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ.
Проблема: З нею стикаємось, коли при реєстрації на якомусь сайті нас питають:
"Ви машина?". Здатність останніх втручатись в життя людей - благо і невимовна
небезпека
. Тому й виникла проблема розпізнавання. Покищо її розв"язують "від
фонаря". Виникають питання прнципових розв"язків, здатних організувати
логіку спілкування з машиною, яке в ідеалі може її вимкнути, розвалити тощо.
Проблема складна, але хто візьметься за неї і працюватиме, стане унікальним і
неоціненним фахівцем.
Думайте, хто відчуває сили. Не буду нав"язувати навіть якихось попередніх
схем.



                                            Далі буде завтра



                                 
 

Вхід



Хто на сайті

На даний момент 37 гостей на сайті

Відвідувачі

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday15
mod_vvisit_counterYesterday49
mod_vvisit_counterThis week252
mod_vvisit_counterLast week339
mod_vvisit_counterThis month1105
mod_vvisit_counterLast month1480
mod_vvisit_counterAll646403

Online (20 minutes ago): 1
Your IP: 127.0.0.1
,
Yes
 

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу


НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Фізико-математичний інститут :: Інститут філософської освіти :: Інститут фізичного виховання та спорту :: Інститут гуманітарно-технічної освіти :: Інститут інформатики :: Інститут іноземної філології :: Інститут історичної освіти :: Інститут корекційної педагогіки та психології :: Інститут мистецтв :: Інститут природничо-географічної освіти та екології :: Інститут педагогіки та психології :: Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації :: Інститут політології та права :: Інститут розвитку дитини :: Інститут соціології, психології та управління :: Інститут соціальної роботи та управління :: Інститут української філології
Факультети
Кримський гуманітарний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ