Рекомендації щодо здобуття філософської освіти Друк
 
     Вивчення філософії завжди займало одне з провідних місць в системі вітчизняної й зарубіжної освіти. Не випадково, що до другої половини ХІХ століття філософська освітня система виконувала функції загальноосвітньої підготовки в ряді освітніх закладів Європи.
     Отримання філософської освіти відіграє дуже важливу роль для духовного  процесу формування та саморозвитку особистості. Саме філософське знання найчастіше синтезує в собі всі окремі галузі наукового знання та формує в людині цілісну осмислену картину оточуючого світу. Студенту, який вибрав для власного майбутнього таку важливу спеціальність можна дати деякі рекомендації для оптимального засвоєння всього багатоманіття філософських наук.
     По-перше, для студента обов’язковим є постійне відвідування лекцій та практичних занять, бо саме вони допоможуть йому поглянути на розмаїття змісту філософських наук очима викладача і виробити власне його бачення;
     По-друге, студенту бажано вести конспект лекцій з філософських предметів через те, що під час формування власних авторських курсів з філософських дисциплін викладач завжди синтезує та вибирає найбільш важливу та значущу для нього інформацію. На противагу оцінкам та прихильностям викладача варто створювати і власний конспект.
     По-третє, під час підготовки до практичних занять у вигляді семінарів студенту першочергово потрібно звертати увагу на список першоджерел з теми семінару, яка була задана, бо саме в першоджерелах викладена повна, не змінена думка філософа-класика з певної філософської проблематики, а вже потім при необхідності можна користуватися критичною літературою, яка запропонована для даного семінару.
     По-четверте, під час опрацювання філософських першоджерел потрібно вести конспект першоджерел, тут бажано буде розділити зошит на три вертикальні частини: в першій - виписувати найбільш важливі думки та цитати з першоджерела, в другій - робити виписки з першоджерел які відносяться до певної проблематики, а в третій - висловлювати власні судження з приводу цитат з матеріалу попередніх двох частин. Варто також засвоїти систему цитування у відповідності зі стандартами та систему опису джерел.
     По-п’яте, студенту бажано брати повноцінну участь у семінарських заняттях, а саме виступати з доповідями, реферативними повідомленнями, брати активну участь у філософських дискусіях, бо це сприяє найоптимальнішому засвоєнню ним всього необхідного матеріалу під час вивчення певного філософського курсу та цим самим полегшує для студента здачу в кінці семестру іспиту або заліку з цієї дисципліни.
     Сподіваємося, що вищенаведені рекомендації стануть в пригоді студенту в процесі оволодіння ним філософськими дисциплінами та полегшать йому процес навчання.