English French German Italian Polish Russian Spanish Ukrainian
Рекомендації щодо здобуття філософської освіти PDF Друк e-mail
 
     Вивчення філософії завжди займало одне з провідних місць в системі вітчизняної й зарубіжної освіти. Не випадково, що до другої половини ХІХ століття філософська освітня система виконувала функції загальноосвітньої підготовки в ряді освітніх закладів Європи.
     Отримання філософської освіти відіграє дуже важливу роль для духовного  процесу формування та саморозвитку особистості. Саме філософське знання найчастіше синтезує в собі всі окремі галузі наукового знання та формує в людині цілісну осмислену картину оточуючого світу. Студенту, який вибрав для власного майбутнього таку важливу спеціальність можна дати деякі рекомендації для оптимального засвоєння всього багатоманіття філософських наук.
     По-перше, для студента обов’язковим є постійне відвідування лекцій та практичних занять, бо саме вони допоможуть йому поглянути на розмаїття змісту філософських наук очима викладача і виробити власне його бачення;
     По-друге, студенту бажано вести конспект лекцій з філософських предметів через те, що під час формування власних авторських курсів з філософських дисциплін викладач завжди синтезує та вибирає найбільш важливу та значущу для нього інформацію. На противагу оцінкам та прихильностям викладача варто створювати і власний конспект.
     По-третє, під час підготовки до практичних занять у вигляді семінарів студенту першочергово потрібно звертати увагу на список першоджерел з теми семінару, яка була задана, бо саме в першоджерелах викладена повна, не змінена думка філософа-класика з певної філософської проблематики, а вже потім при необхідності можна користуватися критичною літературою, яка запропонована для даного семінару.
     По-четверте, під час опрацювання філософських першоджерел потрібно вести конспект першоджерел, тут бажано буде розділити зошит на три вертикальні частини: в першій - виписувати найбільш важливі думки та цитати з першоджерела, в другій - робити виписки з першоджерел які відносяться до певної проблематики, а в третій - висловлювати власні судження з приводу цитат з матеріалу попередніх двох частин. Варто також засвоїти систему цитування у відповідності зі стандартами та систему опису джерел.
     По-п’яте, студенту бажано брати повноцінну участь у семінарських заняттях, а саме виступати з доповідями, реферативними повідомленнями, брати активну участь у філософських дискусіях, бо це сприяє найоптимальнішому засвоєнню ним всього необхідного матеріалу під час вивчення певного філософського курсу та цим самим полегшує для студента здачу в кінці семестру іспиту або заліку з цієї дисципліни.
     Сподіваємося, що вищенаведені рекомендації стануть в пригоді студенту в процесі оволодіння ним філософськими дисциплінами та полегшать йому процес навчання.

 

Вхід



Хто на сайті

На даний момент 9 гостей на сайті

Відвідувачі

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday37
mod_vvisit_counterYesterday44
mod_vvisit_counterThis week219
mod_vvisit_counterLast week313
mod_vvisit_counterThis month987
mod_vvisit_counterLast month1312
mod_vvisit_counterAll650384

Online (20 minutes ago): 1
Your IP: 127.0.0.1
,
Yes
 

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу


НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Фізико-математичний інститут :: Інститут філософської освіти :: Інститут фізичного виховання та спорту :: Інститут гуманітарно-технічної освіти :: Інститут інформатики :: Інститут іноземної філології :: Інститут історичної освіти :: Інститут корекційної педагогіки та психології :: Інститут мистецтв :: Інститут природничо-географічної освіти та екології :: Інститут педагогіки та психології :: Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації :: Інститут політології та права :: Інститут розвитку дитини :: Інститут соціології, психології та управління :: Інститут соціальної роботи та управління :: Інститут української філології
Факультети
Кримський гуманітарний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ